понедељак, 29. децембар 2014.

Ti si deo mene

Gledala sam ga s nekim divljenjem, cudjenjem.. Ne znam ni ja sam sta sam osetila. Ali znam da je bilo jace od one prosecne emocije. Nije to bio onaj osecaj kad se samo zaljubiš, oni leptirici o kojima  pesnici pisu, nije ni bio onaj osecaj gladi i zedji za muskim telom, bilo je to blize nekoj strastvenoj hipnozi. Njegove oci obuzimale su svaki centimetar moga tela, svaki tamni cosak uma.. Bilo je nestvarno. Cekala sam kad ce me neko ustinuti, ili kad ce mi alarm zazvoniti da krenem u školu. Medjutim, nisam sanjala. On je stajao ispred mene, mocniji od bilo kog momka, jaci od bilo koje emocije, ne odvajajuci oci od mojih. Zeleo je da tako stojim dok ne umrem, da disem za njim,Bila sam ja  njegova, ali kad bolje razmislim nista vise od  obicnog pogleda nije bilo medju nama. Od glave do pete, njegova. Obuzeta carima pozude, one najjace. Nisam bila svesna svog izgleda dok se nije glasno nasmejao i produzio dalje svoj hod,dok sam nepomicno stajala na ulici. Otisao je.Osecala sam se prosecno. Osecala sam se uzasno. Bila sam podvrgnuta njegovoj igri. Zaigrala sam s njim, pokusavajuci razumeti pravila, ne shvatajuci da ne mogu pobediti. Koji sam ja idiot.
Tako je bilo i sa svakom. Niko nije se nije mogao kontrolisati pred njegovim pogledom. Kao da je imao neku cudnu moc gde svako zensko pada pred njega, moleci je da ga dodirne. Kad bi skupili u jednu kutiju misljenja svih zena s kojima je bio, dobili bi isti zakljucak; Medju svima njima,mene nikad nije zaboravio.
Probudila sam se ujutru osecajuci se jos gore nego sinoc.Otisla sam u skolu, kao popisana, Razmisljala sam i tada i  nisam mogla shvatiti sta to devojke vide na njemu..Prosecan muskarac, dobrih godina, jos boljeg novcanika.. Ali opet, morao je imati neki sarm. Nisu to bile 2 djevojke, vec 5-6 djevojaka SVAKU NOC. Morao je posedovati neku moc zavodjenja. Lampica, bas kao u crtanim filmovima, mi se upalila iznad glave. Sarm, moc zavodjenja.. Onaj osjecaj hipnoze mora da je tako nastao. Nije posedovao lepotu zbog koje bi obaraao zene s nogu, ali oci.. One su svaku koju pozeli, obarale s nogu. Nakon 2-3 sata dubokoumnog razmisljanja, odlucila sam ga naci i veceras. Odlucila sam saznati po cemu je toliko poseban. Odlucila sam momka najtrazenije robe u mom srcu naterati da pozeli mene.

Нема коментара:

Постави коментар