среда, 14. јануар 2015.

Kako zračite,tako i privlačite

Generalno,kao žensko obožavam momke i mislim da su predivna bića.Mislim da i oni imaju svoje kvalitete,i da smo mi žene naspram njih veoma komplikovane.U stanju smo da jednu njegovu rečenicu,analiziramo satima i da od jedne njihove reči,u glavi stvorimo, celu neku priču i to kasnije liči na haos.Oni su mnogo jednostavniji od nas i u dubini sebe mislim da je teže njima nego nama.Moje drugarice mi često govore kako su momci odvratni,bezobrazni,varaju itd...kako su ovakvi ili onakvi ,i onda ja stanem i zapitam ih,kako su takvi? Pa ja evo samo tu na fejsbuku imam deset predivnih momaka,slobodnih ,koji žude za predivnom devojkom.Koliko sam samo prelepih i ljubaznih momaka upoznala u gradu,koji su ti spremni otvoriti vrata kada ulazis negde,koji ti nece dozvoliti da vučeš teško,koji će te odbraniti ako te neko dira itd..Ali moji prijatelji,to i dan danas rade.I kako to da u mom životu postoji toliko prekrasnih muških prijatelja,a u njihovim nijedan?Zapravo to je to.Kako gledate ,to ćete i dobiti.Ne možete govoriti da su svi momci onakvi,ovakvi,loši..i očekivati predivnog momka.Niste ljudi na istoj vibraciji.Kako gledate na svet,takav svet i doživljavate.Kada bi se svaki dan zahvalili na njihovim vrlinama,dobili bi ste ih natrag.Nama je lakše kriviti druge ...jer da si ti bolji,i ja bih bila bolja.NE! Vi budite najbolja verzija sebe,vi budite ona predivna devojka koja ne traži da bude voljenja,već da voli.I privućićete momka koji isto želi kao i vi.Čak i ako neki momci nisu po vašem ukusu,ne odbijajte ih ,nego nek vam oni budu putanja do onog pravog.Izdvojte 5 osobina iz svakog svog prijatelja i recite tu osobinu zelim u svom idealnom,tu ,tu i tu osobinu.Idealna osoba je zapravo najobicnija osoba,ali u nasim ocima je predivna.I onda se desava da devojke na pocetku veze ili druzenja ,misle kako su ti momci savrseni,a zapravo samo su se fokusirali na njihove vrline,koje kasnije uzimaju zdravo za gotovo.One komplikuju na mestima gde bi humor bio resenje problema,a onda postaje ljubomorne,guše ih i onda momci beže.I onda im devojke lepe neke epitete,a ne vide ni same kakve su.Kada vaša sreća zavisi isključivo od vas,ostali ljudi su nebitni za vašu sreću.Možete vi biti srećni sami.I ako se vi, tako dobro osećate,biće vas braš briga za one koji govore :-Ih kakva je ,nema nikoga pored sebe.-..Ako radite na sebi,doći če vam istog trena.SVe je stvar vaše odluke.Dokle god momke krivite ,nećete se pomeriti sa mesta.Ja znam da postoje nasilni i nenormalni momci,ali vi ne morate biti u takvom okruženju.To što su pojedini momci  takvi ,ne znači da su svi takvi,ne znači da su svi isti.Moj momak je došao sa svim vrlinama koje sam želela,osim jedne.Ja sam komunikativna ,otvorena,obožavam pričati o ljubaviii :))))) ♥,ali on je zatvoren na rečima.Šta bih ja dobila da sam mu sve vreme govorila,što si tako zatvoren,zašto nisi drugačiji???Ignorisala sam te misli,jer nisam želela da ga menjam.Jer vam moram reći koliko je danas otvoren,koliko je počeo izražavati ljubav.Ako mislite da će vas izdati vaš prijatelj ili prevariti momak,nemoj te glavu razbijati takvim mislima,jer u vašoj glavi će se to već dogadja.Zašto vi da sebe mučite time?Ako žele to da urade neka urade.Vi znate ko ste ,koliko dajete i znate sta će ta osoba izgubiti,šta pružate itd..Ako je problem novac,ne možete da se vidite sa momkom,jer nemate novca,ne možete izaći sa društvom itd...pa čekajte,hoćete se svadjati sa svojima ,urlati i derati ,bolje idite u sobu smirite se,pomirite sa situacijom i recite:-To što večeras ne idem,ne znači da nikada neću otići.-Probajte,videćete ,biće vam bolje.

Нема коментара:

Постави коментар