недеља, 2. март 2014.

-Обожавам да затворим фиоку боком.
- Пробудим се ујутру, ја погледам кад оно 04:30 ујутру. Али ја се осећам одморено, баш нормално онако. Онда схватим да има још доста времена и да треба још да спавам. Звони аларм у 7 сати, не видим ништа око себе, не могу да се покренем, стапају се у кревет. И тако свако јутро.
- Осећам се преварено када поништим карту у градском превозу, а контрола не уђе целим путем.
-Да није оне етикете, никада не бих знала која је предња, а која задња страна доњег дела пиџаме.
-Волим људе који ми врате поруку истог трена кад им је напишем.
- У последње време уживам да водим "досадан" живот. Волим да проводим вечери уз чај, књиге, филмове и серије код куће, избегавам ноћне изласке и то ми стварно прија.
- Прва реч кад устанем ујутру, и искључим аларм је псовка.
- Као мала, љутила сам се на људе који би ми уместо поклона донели новац!
- Увек имам застрашујући моменат када не могу да скинем прстен са прста ...
- Највише мрзим да ме неко дирне док се растежем.
- Мрзим кад неко старији од мене у аутобусу устане некој баби. Онда ја испаднем некултурни гад.
- Док се купам обавезно пустим музику преко фона и размишљам ја тако о томе дал живот има смисла, шта ћу да будем у будућности, о именима моје деце ма о свему и свачему. Зато кад изађем из купатила, моји хоће да ме згроми јер обавезно се задржим преко 30 мин и потрошим цео бојлер ..
- Понекад када видим сумњиве људе на улици размишљам како би их описао полицији кад би нешто урадили.
- Сваки пут кад се туширам, моје мачке се попну на прозор и гледају шта ја радим.

Нема коментара:

Постави коментар