петак, 11. мај 2012.

Bogat je onaj ko lepo sanja

      U vremenu školovanja,dobu razvoja i savremenog društva..moj život ne čini samo ta prividna stvarnost i realističnost.Moj svet je i naseljen junacima iz mašte,likovima iz prošlosti,burnim željama iz budućnosti..Nekada ni sama  nisam sigurna kako se taj svet zove,ali sam mu ja dala ime san.
      Isprepletani događaji,različiti pojmovi..To je deo mog života,svet stvoren samo za mene.Život u kome je svaki dan lep,gde postoji ono što je nemoguće.Sanjam o mojim omiljenim ličnostima iz sveta repa,o danima kada će nestati svako zlo,o trenucima slobode gde maštam da letim daleko do svitanja Sunca,pupka sveta..
      Onda kada se probudim,shvatam da sam ovde,u stvarnosti.Shvatam da je čarolija mojih želja prestala ili da je bar živela u mojoj glavi za tren.Tu sam,kao biće u celokupnoj pojavi,u stvarnosti koja i jedina postoji.
      Gledam ispred sebe.Vidim sunce koje me obasjava svojim sjajem,a ja se samo stidljivo smešim.Srećna sma,a znate zašto?Zato što znam da je moj san jedino mesto gde mogu da pobegnem iz svoje kože,kad kod sam srećna ili tužna.Mogu da želim i maštam samo za tren,a i da se opet vratim stvarnošću,tj. mestu kome pripadam.

Нема коментара:

Постави коментар