четвртак, 26. април 2012.

Pravi pisac

                                                  Ja sam pravi pisac,
                                                 a ne kakav krivac,
                                    pisanje to se voli,svaka potekla suza ko rana koja boli.
                                             Dala sam drugima da čitaju ono što je moje,
                                               a i ne moraju da znaju pisao ko je.
                                                Svako je našao mesto u nečijem srcu,
                                                       u nečijoj glavi,
                                   a svaki napisan stih,ne može tek tako da se zaboravi.
                                         Taj stih uzmi za sebe,jer je samo tebi znani
                                                   uzmi niko ti ne brani.
                                   Ali pravi pisac nikada u senci tuđih osećaja neće biti,
                                           već će na pravi način svoje emocije ispoljiti.
                                           Jer,gde je mrak tu je i  samoće trag,
                                    gubiš osećaj,suze ti se pretvaraju u prah,glas u dah!
                                            Zato je dobro sve ovo što pišem,
                                  a i kada bih počela da vam o ovom pričam,prestala bih da dišem!
                                          Jer izgovarati sve ove reči meni nije lako,
                                       pa ih evo pišem..neka ih čita bilo ko,svakako!
                             

Нема коментара:

Постави коментар