понедељак, 30. април 2012.

Права теорија речи срце


     
Неки је младић имао савршено срце. Није било ожиљака ни зареза на њему. Сви су се слагали да је његово срце најлепше. Младић је био врло поносан и све се више и гласније хвалио својим прелепим срцем. Изненада се појавио неки старац и рекао:



 - Зашто твоје срце није тако лепо као моје?



 Старчево срце је снажно ударало, али је било пуно ожиљака. На неким су местима комадићи били премештени, а на друга стављени, али нису потпуно одговарали. А било је пуно места где су цели комади недостајали. Људи су гледали старца с неповерењем. Како може и помислити да му је срце лепше од младићевог?



 Младић је погледао у старчево срце и насмејао се.



 - Мора да се шалиш? – рекао је – Упореди своје срце с мојим: моје је савршено, а твоје је препуно ожиљака.



 - Видиш, сваки ожиљак представља особу којој сам даровао љубав – извадио сам комадић срца и дао јој га. Најчешће су и они мени поклонили комадић свога срца који није баш савршено пристајао на празно место у мојем. Каткад сам поклонио комадић срца, а да нисам добио други заузврат. Ту су настале велике празнине и удубљења. Иако су отворене празнине болне, подсећају ме на љубав коју смо делили. И за те људе гајим наду да ће се једног дана вратити и испунити их. Младићу, видиш ли сада шта је истинска лепота?



 Младић је неко време уронио у мисли. Пришао је старцу, посегнуо за својим младим, савршеним срцем и отргнуо комадић, те га дрхтавим рукама пружио старцу. Старац је прихватио комадић младићевог срца, одломио комадић свога и сместио га на рану младићевог срца.

Нема коментара:

Постави коментар