уторак, 24. јул 2012.

Znam da je pored mene osetio to savrsenstvo.

Bio je zarobljen, oduzet, iznenađen i osvojen. Ne mojim izgledom, već inteligencijom, hrabrošću, dobrom pričom, smišljenim provokacijama. Svideo mu se moj stav, nasmejanost,vedrina kao i sama činjenica da posedujem petlju da mi se suprostavim - inspirisala ga je da nastavi. Više nije obraćao pažnju na moju lepotu,  lice, oci, već ga je hranio moj izazov, probudila sam onu pritajenu uobraženost u njemu, koju je oduvek skrivao. Nesvesno sam ga naterala da priznam da smo isti. A to ga je nerviralo. Mnogo. Mislio je da tako pozitivnu dozu bezobrazluka imam samo ja. Na trenutak sam ga naterala da se oseti kao kralj, a ustvari  postao je bednik. Jedini problem je  to što on jeste  bednik, ali pored mene je  osećao savršenstvo.

Нема коментара:

Постави коментар