петак, 27. јун 2014.

Vreme prolazi

Vreme prolazi, a mi toga nismo ni svesni dok proživljavamo naše bezbrizne dane. Mi se susrećemo sa ljubavlju, srećom, tugom... Sve teškoce uspevamo da prevazidjemo uz pomocu naših prijatelja i voljenih osoba. Nisam ni sanjala koliko ću biti bliska sa nekim ljudima,a to kazem jer sam toliko sam bila povredjena ,da sam sa dna micala ka vrhu i zagledala u buducnost tek da osetim malo daska vetra koji ce obrisati oci pune suza.Kad jednom potones,ljudi oko tebe ti okrenu ledja,a ti postanes zrtva njihovih osuda.Ljudi pricaju svasta,toliko ogovaraju i lazu,da je to sve tako prividno.Izborila sam se sa time.Moje reci nisu bile ispunjene tom gordoscu,vec radoscu razumevanja i dobrotom.Ako je tvoj zivot slava,moj je ljubav.Samo bih da me pamte po dobroti,to je vec dovoljna razlika zar ne?Prijateljstvo i ljubav čine temelj mladosti.U skoli takodje stices prijatelje za koje te vezu uspomene,to su gluposti zbog kojih se sada smejes,ali kada se zavrsi Srednja plaka ces,da tako je.Strepis zbog ocena i trudis se da bi sutra laka srca zagrabio izinjerski indeks i uverio drustvo da su nam potrebni ljudi naucnici i strucnjaci,pa bi i samim tim i atmosfera bila drugacija.Jer vera u sebe je prvi cilj uspeha,kao i to da tezis da ispravljas svoje mane,radis na sebi,klepis u celo one koji obraza nemaju pa te provociraju,uzdignes se,stanes na noge.Pokazes ko si,jer svako bice ima pravo da da ovom svetu poseban sjaj,pa zasto pojednice sputavamo,mozda bas oni nam dokazu nesto za cim smo dugo tragali.

Нема коментара:

Постави коментар