среда, 7. новембар 2012.

Rep forever ♥

Ima onih koji se razlikuju od svoje okoline, koji su u svom okruženju autsajderi. To može da ne bude nimalo lako, naročito ako vam je stalo do odobravanja vaših vršnjaka i vaše okoline, ili ako se zbog toga osećate usamljeno i odbačeno, ali to nije trajno stanje. 
Neki su jednostavno takvi. Drugačiji. Ne u smislu da imate protivzakonite sklonosti, da ste skloni da povređujete druge ili sebe, da ometate druge, već se jednostavno po nečemu razlikujete.
Moguće je da ste jedini takvi u vašem okruženju, ali vaše okruženje nije ceo svet. Svet je znatno veći od vaše škole, komšiluka, grada, pa i države. I u tom velikom svetu postoji mnogo ljudi koji imaju interesovanja slična vašima, ideje i stavove slične vašima, snove slične vašima. Jednog dana naći ćete bar neke od tih ljudi, i tada više nećete biti ausajder.Biti autsajder je privremeno stanje. Jednog dana bićete među onima u koje se bolje uklapate. Neće ni tu sve biti idealno, ali ćete ipak osetiti da ste među svojima.
I ja kad sam imala 12 godina imala sam svoj stil koji je odudarao od sredine u kojoj živim. Slušala sam samo strani i domaci rap: Deniro,Marchelo,Eminem,Kalja,Bs..Ja i dva jarana smo išli da slušamu rap tamo na stepenice, njive, kuću, kućice, parkiće, čaršiju, kafići, sve ta i ta mesta i sva ta mesta su bila Smile..... i prošla loše, što je veliko, veliki Smile shit loše

I,sada polaskom u srednju izgubice se sve to.Izgubila sam tu rutinu kao pre.Secam se da sam pamtila dobro Denirove pesme i kroz njih ucila smisao zivota,nas tinejdzera..msm da citajuci njegove tekstove sam postala bolji pisac sa realisticnijim pogledom na svet.Secam se skidali smo  i tekstove poznatih s interneta da bi mogli repovati. Žao mi je i Aleksandra,s kojim vise ne pricam, koji je stvarno živio za rep i oblačio široke pantole na kojima je bila slika Eminema, neke lance velike, kačkete NY i LA i koji je stvarno živio za rep. Otkad je otišao u srednju, nisam ga videla ima 8 meseci.Otkada je sve to prestalo ja sam se promenila,pa i tako sam fenserka,jos veca,a i dalje slusam Rep.Ali umem i obuci  farmerke i preko nabacim trenerku (kao Beogradski klosari 90-tih)..
Jedino cime cu se uvek secati i diviti kao najlepsoj uspomeni u zivotu,jeste cinjenica da sam upoznala pravu prijateljicu Ninu,koja je rokerka i koja samnom nema nikakve slicnosti.Suprotnosti se privlače, i ja znam da mnoga velika prijateljstva koja su se razvila između osoba totalno drukčijih tipova karaktera, stila oblačenja, muzike i dr.su veoma snazna,kao i ovo moje ♥ 

Нема коментара:

Постави коментар