субота, 29. септембар 2012.

Voli mene,ne nju:'(

Slusaj me dobro, slusaj, radosti moja!Ti umiri svoje srce i ne moj mi dozvoliti da te volim kao sto sam te sada zavolela.Bice mi lakse i mome srcu milije,a ne ovako kada volis nju,a mene opijas recima i lepotom svoje pameći.Ona te neće voleti,povrediće te kao i prethodna.Veruj mi.Znam ljude,znam da im je ljubav u životu nepotrebna i da koriste osobe i laskaju u njihovoj paznji. .  Zavolecu te vatreno, volecu te uvek kao sada, i volecu te zato, sto ti je dusa cista, svetla, sva providna; zato sto sam, kad sam te prvi put ugledala, odmah razumela da si ti gost duše moje, dugo ocekivani gost, i da nisi slucajno na mene naisao; volecu te zato, sto, kada gledam, tvoje oci vole i o tvome srcu pricaju, a kada nesto kazu, odmah saznam sve sta je u tebi, i zato bih i zivot mogla tebi za ljubav dati, dati i svoju slobodu,i ovo razlupano srce. . . ali zivot moj nije vise moj, vec tudji, a volja mi je vezana!Vezana mi je zato sto je ona tvoja volja,a ne ja..
Da li si me cuo? Jesi li mi otvorio svoje srce? Jesi li razumeo sta sam ti govorila?

Нема коментара:

Постави коментар