недеља, 2. јун 2013.

Zauvek u ♥

Zaista je bila osoba  na koju sam mogla da računam u svakom trenutku-Bila je i ostala moj veran prijatelj,neko čiji su me saveti održavali da uspem na svom adolescetskom putu i neko ko me je bolje razumeo od mojih roditelja i pri tom zamenila njihovu ulogu u pravom smislu te reči.
Nina je starija od mene 2 godine. Ima dugu crveu kosu i zelene oči .Prosečne je visine,negde oko 170 cm, i stalno je zavučena  u neke crne ili sive  majce sa natpisima njenih omiljenih bendova.Moje gledište na društvo  ,baš je ona promenila i dugo mi je trebalo da shvatim da ljudi poput nje žive u mom komšiluku,naselju i gradu..Ne želim da govorim o nekim izmišljenim stvarima ,smao želim da dočaram sliku raznolikosti ljudi ,kao i nas dve koje delimo razliku u godinama,muzici,društvu,školi.... Ona živi u Loznici ,a ja u Valjevu .Bezbroj puta mi je bilo draže da dam pare za kartu do Loznice,nego da odem u grad,ili na bazen sa drugaricama.Prvi trenuci našeg druženja  su ili za mene malo neobični.Tu ću da stanem i da objasnim šta znači to strani.Npr.moja generacija ,tj.moji drugovi  imaju naviku da izlaze u kafiće u koje svi rado idu,da  slušamo Madonu ili Severinu u zavisnosti šta se sada sluša, da idemo po diskotekama itd..Nina sa svim tim je veoma dobro upoznata,pa takav način života blago rečeno ne podnosi i  svoje mesto je pronašla u drugačijem  društvu .U kratkim crtama ,koje smo nas dve dozivele ,a sto je njena svakodnevnica je:nakon završenih casova U tehnickoj,odeš u jedan prosečan kafić  ,malo zavučen .E tu kada ako udješ u odelu neke drečae boje ,neminovni poprečni pogledi slede i oni kazuju kao da nisi član njihove grupe. Srećom ja kada sam bila zadnji put tu su bila svojica mladića ,koja nisu ni obratila pažnju na mene.Na mestu gde sam ja sedela,pa tačno iznad moje glave visila je gitara od drveta koju sam jednom prilikom slikala,pa mi je Nina tražila tu sliku,ali sam je ja izbrisala jer je mutna..U takvim objektima se ponašaš fino i pristojno.E onda bi mi Nina pokazivala ko je ko,koga odakle zna i ko joj je lep a ko ne..Za divno čudo ja sam te njene reči bolje pamtila nego lekcije iz fizike..Posle odmeo do gradje,jedne visoke nedovršene zgrade,pune opiljaka od stakla,plastike..Negde se može naići i na iskorišćen kondom.Tu se uveće okupljaju narkomani,a mnjinu ćeš da ih vidiš preko dana.E kada odemo na 10 sprat ,sa te zgrade vidiš celu Loznicu koja u svojoj lepoti odiše nekom pozitivnom energijom ,iako je taj grad slabije razvijen od Valjeva.Tu su naši razgovori (N2) neminovni.A ako ostanem malo duže ,npr jedno nedelju ili dve,pozivi za moto skup,grad...me nisu preskočili.Ipak ja na moto skup nisam išla i rizik je opet da se meni ne dogodi nešto medju mnogo nepoznatih ljudi.Ninine priče sa takvim dešavanja su uvek komične..Bila sam u gradu sa njom do onih kasnih večernij sati.Njeni drugovi su veoma fini prema meni.To su  osobe koje su poptu Nine zaljubljenici u rok,dok neki u bubnjeve ,neki u Parni Valjak ,Neki u tokio hotel,neki u martinke itd...Ipak su te sve sličnee sttvari,njihova interesovanja.U tom društvu postoji i osoba koje su se već predozirale od droge ili koji su hronični alkoholičari,u stvari njih Nina mnogo bolje zna od mene,ali kroz naše druženje Nina je bitno uticala da takve osobe ne upoznajem i da ih se klonim.U početku joj se dizala kosa na glavi kada bih rekla da je metal lupanje,mada sada više o takvim razlikama ne raspravljamo..prošle su godine i sada sve manje na te razlike i obraćam pažnju.Ona rep manje voli,tj i ne voli i sama kaze da joj je dosao do glave jer njeni skolski drugovi slusaju Marčela,bs ..kao i ja.Zao mi je sto ona ne moze da prisustvuje nekim mojim bitnim dogadjajima,kao što je pre koji dan bila mala matura.ili moji rodjendani i obrnuto.ALi u ono što sam sigurna jeste,da ovo leto kada dodje svo vreme koje nismo proveli zajedno ćemo nadoknaditi i da ćemo se super zabaviti..:))

Нема коментара:

Постави коментар