недеља, 16. децембар 2012.

Ljubav nije osećanje, to je način života.Po tom pitanju sam bednik,jel da?

Ljubav.Ako ne umeš da voliš,ne umeš da živiš.To sam negde čula..
I već da vam kazem ja umem da volim,ali kada vidim današnje ljubavi,današnje devojke zgadi mi se na tu reč.Drugarica me savetuje da nikoga ne volim,da budem hladna i drska prema ljudima.Cudi je kada joj kazem da sam se zaljubila,takodje da pricam sa drugaricom preko fb druge vere,da tugujem za nekim.I necu da slusam ni nju,ni ostale ljude kada mi tako nesto pricaju.I ako me neko ne voli,postoji na zemlji jos stotinak ljude koji ce me zavoleti,samo treba se druziti i biti pozitivna licnost.
Mladost je prelepa.Ona zraci toplinom i radoscu.Zelela bih i da svaki čovek ima pravog prijatelja kao ja.Žao mi je što ljudi nemaju prijatelja,što posle tuznih trenutaka u svom zivotu nemaju nade za novo sutra.
Mudri ljudi su govorili da kada za nesto otvorimo oci to obicno znaci da smo za nesto drugo zatvorili.Cesto zatvaramo oci za istnu .To je najveci problem coveka.
Cesto ne vidimo sve jer ne zelimo da osetimo bol koja se preliva i obuzima nase bice,deo po deo kida,truje i pravi od nas zivu senku koja ogorceno hoda.Ne smemo
biti ogorceni ljudi jer je svaki covek je jaci od zaborava,mrznje i smrti ako svojim vrlinama i delima pokaze svetu sustinu ljudskog postojanja.Ovde nije vazno 
kako se neko zove ,niti kojoj veru pripada vec sta je uradio za sebe i za svog zivota.
~Ја баш не знам много о љубави. Заправо, верујем да не знам ништа. Знам само да волим своје родитеље, сестру, другове, родбину, али то није “она” љубав о којој многи причају. Мислим да о тој љубави, не знам ништа. ~

Нема коментара:

Постави коментар