субота, 21. фебруар 2015.

DODJI MENI

Zakucaj na moja vrata kad god ti lose krene,
znas da uvek možes da racunas na mene.
I kad ti nije dobar dan
i kada te muce java i san,
znas koga ces zvati ,
da ti muke skrati,
da ti smiri strasti,
i da ti vrati osmeh iz starih dana,
lepi moj takva su vremena sada.
I kada lupis sakom od sto ,kao da je kraj,
i kada ti bude tesko bilo,
sto se sve tako dogodilo ,
ti ka meni probaj poći,
sa nadom da će neki bolji dani doći,
oni dani,suncem obasjani.
Moja ljubav je lek koji tvoje boli leči,
a osmeh je tu da tugu spreči.
Da budeš opet svoj,snažan i jasan,
i da te ne peče nijedna rana,
da budeš opet moj život na koji sam ponosna.
Da te odvedem daleko od svih,
od mržnje i boli,i da ti pokažem kako se voli,
i da ti kažem da me misli ka tebi vuku,
dok me ti držiš za ruku,
nedajući me nikom,
znajući da se samo tako osećam voljenom.
Sačuvaj ljubav za mene,
nemoj nikada da uvene,
ja ću moju samo tebi dati
i nikada te neću izdati.

Нема коментара:

Постави коментар